Gaggig gubbe och fin farbror

Har varit och klappat och kammat på fina farbrorn idag
Det blir inte så ofta men jag har iaf slutat ha dåligt samvete för det. Lena klappar och kammar så han mår säkert jättegott. Finingen min <3
 
Annars har jag slösat en massa tid på att åka och besikta en bil åt pappa som är på älgjakt. Det var ju bara det att gubben sa fel dag åt mig så det fanns ju ingen tid där när jag kom dit. Mutter mutter. " Nä vad säjer du? Var det imorgon?" Mmm
Så jag måste alltså göra om proceduren imorgon. 
Städat lite i hagen, ponnyerna skiter ju precis exakt överallt, det är ingen ordning alls. Dyngston. Tacka vettja valacker som bajjar på hög. 
De stora damerna är ju renliga inne men inte i hagen.
Nåja, kammat på Mayan och Skorpan också och gått på promenad.
 
Två rumpor och en basset
 
Stråla har varit ut med Helena.
Hollypolly gör inte så mycket men är ut lite då och då, bla igår
Hon är liksom mest tagel den där ponnyn
 
Imorgon ska jag ta och tömköra Mayan, jag känner mig jättepepp för det, gud vad roligt. 
Sen kanske jag skulle ta och åka på WE träningen, det var länge sen, allt blev liksom på uppehåll iom röran med Lilleman..
 
0 kommentarer