Farväl

Hon vilar inte. Hon galopperar med vinden. Vild och stark och fri
Tack för allt gumman
8 kommentarer
Linnea

Stor kram till dig vännen. Tänker på dig! ❤


ulrica

Trots att vi inte känner varandra. Trots att jag nyligen börjat läsa din blogg. Trots att jag inte följt din oro och strid från början.

Trots det så känner jag igen en kärlek till sitt djur och den enorma sorg som följer med den, när ens kära inte längre finns.

TUSEN kramar till dig!

Johanna

Galoppera i frid!

Lena

Sorgen är priset vi får betala....men just då, när det värsta händer, när det gör så ont att man tror att man ska gå sönder, då undrar man om det verkligen är värt det....
Tänker på dig, hela tiden, kram Lena

Marie

Nej vad sorgligt! Styrkekramar:/

Tiger

Åh. Så trist.
Hon hade ett himla fint hästliv hos en väldigt, väldigt, väldigt bra person. Tänker på dig.
Jag ser för mig hur hon kutar omkring, fri och frisk som fasen och håller på! Fina Mayan.

Kram

Therese

Snyft! :,(
Så otroligt tråkigt och sorgligt!
Fick grina en skvätt då jag läste att hon hade galopperat vidare.
Vet ju så väl vad hon betydde för dig och vilken speciell relation ni hade.
Fina Mayan kunde inte fått det bättre hos någon annan.
En matte som gav allt in i det sista.
Jag känner med dig, då jag vet hur ont det gör att förlora en nära vän.
Kram!

Ann

<3 KRAM