Catbutt

Idag är det ingen action alls. Mayan har fått vara i hagen några timmar och sen fått akupunktur. Hon har varit väldigt glad idag, ett helt annat uttryck och blick, hon har rört sig relativt bra och hon har inte stått och vägt och avlastat.
Hattejula!
Men, för det finns såklart alltid ett men. Hon har varit sjukt svullen om benen. Speciellt höger bak och vänster fram. Det hjälpte inte ens att hon fick vara ute. Mycket konstigt.
På söndag kommer hovslagaren och fångverkar henne sen ska jag prova köpa ett par boots med mjukt ilägg som hon får ha på sig. Ska även skicka in höet på analys och se om det är en massa socker i det. Så gör vi ett sista ryck och håller andan. 
 
Stråla får komma ut med Helena. Ponnyerna får bara vara, jag som hade kommit igång så bra med Skorpan, jag kom av mig helt.
 
 
Senare ikväll yoga.
 
 
Har fått mitt första Testagram paket. Det är nått som jag kan rekommendera http://testagram.se/ superkul grej.
0 kommentarer