Straffet kommer omgående

Sådärja, lite energi börjar återkomma, var på en mysig liten skogspromenad med Ebba
Ebba gillar nog när jag är sjok och inte orkar med hästarna, det blir så mycket mer kvalitetstid bara hon och jag då, utan dom där stora som alltid ska med annars.
 
Jag minns när det här var en äng
Eller äng och äng, men ängsglänta i skogen.
 
Jag gick där i skogen och tänkte på alla ridturer som väntas i sommar och på veckan som Therese och Turbo kommer upp och hälsar på. Jisses vad vi kommer att ha fullt upp, gud så roligt det ska bli. Det kommer nog vara ett gäng välmotionerade hästar efter den veckan =)
 
 
Och tänk, om en vecka kan jag klättra upp på min Mayan igen. Om nu allt bara går som det ska. En dryg vecka, lagom till nästa helg ska det vara dags att rida tanta igen. 
 
 
 
Har äntligen fått tillbaka smaksinnet och varje gång jag varit sjuk nu i vår så har jag blivit så galet sugen på bacon, konstigt egentligen då bacon inte är nått jag äter vanligtvis, så nu har jag ätit bacon och ostfylld pasta, en mycket hälsosam måltid, det direkt efter jag var och gjorde den där mätningen där det såklart konstaterades att jag nog borde äta mer frukt och grönt.
Fast framförallt kanske... sluta stressa. Hur nu det ska gå till, jag är ett inre stress av naturen.
Jag fick iaf magknip som straff för den måltiden.
0 kommentarer