Högintressant inlägg

Jaha, Ivan och Helena har varit ut med alla hästar så jag behöver inte gör nånting om jag inte vill. Jisses vad ställd jag blev, man är ju så inställd på att det ska göras varje dag. Min första tanke var att ja men jag kan ju ta ut Stråla en gång till. Men, kanske jag skulle passa på att vila. Just idag kan det ha varit en perfekt dag för detta då jag har varit riktigt risig. Kunde inte sova inatt för att kroppen värkte för mycket och det har den fortsatt med hela dan.
Hunduställningen var snabbt avklarad men även då så har jag varit hemifrån i 6 timmar, körning ToR och så. Imorgon kommer det nog ta en eller två timmar mer än idag så skönt att vara lite uppvilad. Jag har legat och kollat på TB och sovit en stund. 
 
Ska nog passa på att byta till sommardäck på transporten iaf. Tror jag. Det måste vara gjort till på måndag. Eller så passar jag på att slappa hela kvällen bara och tar det imorgon, Helena kommer ju imorgon också och hjälper mig fixa.
 
Åh vad kliar i ridnerven. 
 
 
--------------
Jag var bara tvungen att dra fram några träd till hästarna att gnaga på, dom var inte lätta dom. Å så tog jag och Ebban en liten promenix i skogen. Mys. Gud vad det luktar gott när det småregnar på varm mark.
0 kommentarer