Mera blä

Alltså, det blir ju nästan bara värre. Idag känns hela halsen, från långt bak i gommen till långt ner i bröstet som ett stort sår, kan knappt dricka vatten idag. Inte för att det var speciellt bekvämt tidigare heller men nu bränner det en lång stund efter jag svalt också. Suuuuck.
Å så är det nånting som rinner som en kran speciellt när jag ligger, rakt ner bara så jag håller på att storkna. Till sist kom jag  på att ligga i framstupa sidoläge och kunde sova ordentligt några timmar. Har ju sovit massor men mest vaknat hela tiden. Man då jag inte heller kan ligga på mage så hällde jag mig över en stor hjärtkudde som jag i vanliga fall pallar upp benen med. Det gick fint. 
Så framstupa sidoläge eller sitta upp är det som gäller. 
Inte för att det på något sätt är trevligt att ha feber men man blir liksom lite obrydd om allt och bedövad då. 
 
Ebba börjar vara uttråkad och vill gå på promenad. Skruttis.
Hästarna fick jag mysa med en liten stund när jag var dit och kastade åt dom lunch. Finingar.
Medryttaren fixade resten igår och hon kommer även idag. Gud så skönt. 
 
Gud vad jag ska äta bacon när jag kan äta igen. Och klyftpotatis. Och Tripple cheese mål på max. Och hårdbröd med korv.
Mamma sträckte fram en hårdbrödbit igår och sa "vill du ha" och så skrattade hon. Jädra sadist.
1 kommentar
Ann

haha alltså förlåt men det var ju jätteroligt av din mama XD

Svar: Hon är lite fyndig ibland
Stjärnstrålar