Inte så wow va

Nu har jag kollat på ryttareliten. Gud vad jag gillar det programet, det är inte många program som får mig att hålla koncentrationen ett helt program, oftast driver jag iväg i annat mitt i. 
Usch, ja tur man inte har haft några såna ambitioner, hur orkar man ta hjärtesorg gång på gång? Hästar som blir sålda hit och dit. Nej fy.
Sen så kände jag i dagens program att hallå Lisen gnäll inte över 5 minus grader, vad fasen är 5 minusgrader för det första och om det nu är så jobbigt, isolera ridhuset då, det känns ju som att det finns pengar iaf. 
=P
 
Nå jag gillar verkligen alla som är med, hade lite svårt för Daniel Z i början pga av vad som hände i ponnyakuten men det gick snabbt över och jag gilar honom mer och mer.
 
Jäkligt intressant program iaf. 
 
Tid är nu bokad med Anna för att kolla Stråla igen, jag känner själv att hon blir bättre och bättre och det syns på hela hennes inställning och glädje att hon är mer sig själv. Men det finns en del kvar där i ryggen som jag behöver hjälp med och så vill jag gärna ha ett expert utlåtande så att jag inte bara går och tror saker. 
Oh vad jag längtar tills jag kan börja rida henne igen. Säkert skulle jag kunna börja så smått redan nu. Kanske gör det här nån dag, bara sätter mig upp och kör lite gymnastik.
 
Är lite irriterad på WOW då dom slutade höra av sig. Dom bad om att få en bekrivning av hästen samt bilder vilket jag har skickat sen har det varit tyst. Det känns ju ganska dumt att sluta höra av sig till en poteniell kund.Senaste mailet jag fick av dom var för exakt 3 veckor sen. Känns inte helt okej.
0 kommentarer