Fixerad

Nackdelen med att räkna kalorier är ju att jag blir än mer fixerad vid mat än jag redan var och då framför allt det jag inte får äta för att jag redan fyllt min kvot. 
Den stora fördelen är att jag blir superpeppad att motionera mer för att samla på mig kalorier. 
Men det är lite svårt att veta exakt hur man förbrukar egentligen och hur mycket man lassar in. Brukar försöka lägg amig i underkant på motionen och i överkant på intaget för säkerhetsskull.
 
 
Idag har det varit storstädning både i bodan och i huset, efter det så var jag så jävla paj i rygen att jag knappt kunde sitta så att  fara ut med hästarna var inte riktigt att tänka på tyvärr. Sen har jag varit på yoga och bänt i kroppen som inte alls ville bli bänd i idag. Rygg och knän var bråkigast denna gång.
Efter det så kände jag bara att hästarna får nog helvila idag men nu sitter jag och funderar på att dra ut dom på promenad ändå.
 
0 kommentarer