Blä

Men herregud, det var länge sen jag var så här ynklig, det måste ha varit när jag hade körtelfeber. Snart på väg till VC, det känns ungefär lika jobbigt som att springa ett maraton, tur pappa skjutsar, jag hade nog inte fixat att köra själv. Orkar ingenting, orkar knappt kolla på tv eller sitta vid datorn. Bara korta korta stunder.
Tvingade i mig 2 treo i natt, tog väl 20 minuter att få i sig det men oj så skönt det var sen när det lättade något i halsen och febern gick ner lite. 
Solsken ute igen och hästarna står dår i hagen med täcken på. Fan vad jobbigt att ha täckes hästar.
Medryttaren kommer iaf ikväll och pysslar om dom.
 
Knappade in gårdagens mat i min kaloriräknare. Lite glass. Den tyckte att jag borde äta mer, minst 1200 kalorier. Jo men lycka till.
1 kommentar
Ann

usch, krya!

Svar: Tack!
Stjärnstrålar