Förföljd

Superbra dag på jobbet idag, inte illa, sen hem och slappa och mysa och passade på att baka lite också innan jag drog till hästarna på kvällskvisten. Hade flyttat över dom i beteshagen efter jobbet och efter lite funderande så delade jag av den och lämnade dom där i den mindre mer avbetade delen.
Jag hade två stycken som tyckte det var hemst intressant att se vad jag höll på med och följde efter mig när jag gick fram och tillbaka
Mayan stod vid trädet och åt sin hinkmat.
Tog en promenad i skogen med Mayan och Ebba som var väldigt glada båda två, gick lite i backarna på näset också. Jättemysigt var det. 
Fina djuren.
 
Imorgon är jag ledig då kommer hovslagaren och sen ska jag och Helena ta en lite längre ridtur, ska visa henne lite vägar och tänkte rida bort mot stora sandtaget =)
0 kommentarer