Diamanter

Risig dag idag, det är väl en blandning mellan att ha jobbat mycket, vädret som består av tunga moln samt menshelvete. 
Så det har inte vart mycket gjort idag, tur som fan det var lugnt på jobbet, riktigt lugnt, efteråt har jag sovit en stund. Funderar på vad jag ska aktivera kusarna med idag.
 
Igår var iaf en riktigt fin dag
 
Leffe han blänker som en diamant fast han är skitig och knappt borstas. Nånsin.
Ja det gör Skorpan också när man kollar efter. Stråla blänker så man nästan blir bländad men hon blir ju flitigt borstad av Helena. Mayan blänker nog hon med men hon har så tuffsig päls gamtanta. 
Tänkte på det häromdan när Helena stod och gnodde, jag borstar nästan aldrig mina hästar. Mest bara när dom ska ridas vilket ju inte är varje dag och ibland när vi ska på promenad men då oftast bara en snabbavdammning eller en avskrubbning med magic brush. Och då blir ju Leffe och ponnyerna som aldrig rids heller aldrig borstade. 
Nå ibland såklart, men sällan.
 
Dom är mina glänsande diamanter hela bunten. 
 
 
2 kommentarer
Ann

Det är ju bra, visar ju att dom mår bra ändå :)

Linnea

Fina! :-)