Tisdag

Ingen medryttare idag heller. Snart blir jag inte ens irriterad för jag nästan räknar med att hon ska säja bort samma dag.
Däremot så är jag säker på att vi kom överrens om MINST en dag i veckan oftast två och det blir kanske en dag i månaden, kanske två. Jag tycker inte att det är lönt att ha en medryttare som kommer mer sällan än en dag i vecka, hur ska man få någon relation med hästen då? Och det sa vi så tydligt när hon började.
Jo jag blir visst irriterad.
Speciellt som jag planerar utefter att hon säjer att hon ska komma.
Suck. Hur svårt ska det vara att finna en medryttare man ka lita på?
 
Idag ska jag iaf till kiron, göra ärenden, hänga med vän och sen bio så vi får väl se om jag hinner/orkar ut med nån kuse i kväll, det är ändå bara runt -17 just så det vore ju trevligt fast tanken var ju att medryttaren skulle ta ut Mayan.
 
4 kommentarer
Therese

Men fy vad trist med din medryttare :( vad besviken man skulle bli, förstår om du blir irriterad!! Att det ska vara så svårt att få tag i en vettig medryttare (som jag) hahah ;) Hoppas du får en trevlig biokväll iaf att skingra tankarna med.

Svar:
Stjärnstrålar

Ann

Usch vad trist. Avtal är ju bra men det är klart, är det svårt att hitta nån från början. Testa i Ridtravargruppen på FB kanske? Nån kanske känner nån?

Ann

Denna då? http://www.blocket.se/lulea/Medryttare_finnes_51428235.htm?ca=1_9&w=0 Låter ju super :O Frågan är ju var hon bor, närheten av vad ;)

Svar: Ja den hr jag ju sett fast jag tänkte rent automatiskt att hon bodde i gäddvik fast det behöver hon ju inte göra. Fast, inget körkort, då måste hon ju bo i byn för att det alls ska gå.Jag har funderat på att annonsera på ridtravarsidan men tänkt att det inte är nån ide. Fast det skadar ju inte att testa.
Stjärnstrålar

Johanna

Varför testar du inte min idé att annonsera i byn & Örarna på anslagstavlan?