Pigg

Uppenbarligen så händer det iaf nånting i kroppen iom kiro behandlingarna. Jag blir så pigg. Jag som brukar gå runt som en zombie jämt och alltid behöva vila och tupplura. Nu har jag inte sovit mycket alls på hela veckan.
Intressant. Jag märker även av i kroppen att nånting händer, än är det inte speciellt mycket bättre fast jag märker att det lossnar och får träningsvärk lite här och där.
 
-20 idag också, ja nu får vi för att det har varit så varmt hittils. Jag håller på att frysa ihjäl så fort jag sätter näsan utanför dörren och kan inte alls minnas att jag brukar frysa så här när det bara är .20, det biter genom hela kroppen mer som om det vore -30.
Burr burr.
Fast det är fantastiskt vacker med fullmåne som lyser upp hela världen och på dagarna tittar solen fram över trädtopparna. Det är fantastiskt.
 
1 kommentar
Therese

Men så lövly att du känner någon skillnad. Att känna sig pigg är inte dumt, inte dumt alls! Hejja! Jag känner av ljuset, det gör så gott!

Svar: Ja det är SÅ underbart med ljuset som kommer åter. Bara det gör ju att det spritter lite i tanten.
Stjärnstrålar