Movieday

Herregud vad jag blev uppvaktad igår.
Tänk om alla män vore lika omtänksamma.
 
Ja Edwin han bjöd på bubbel och var mycket mån om att jag skulle äta, vi målade tillsammans, han bjöd på godis och havrekuddar. Vi läste böcker och han bäddade om oss båda noga med filt i soffan. Tittade på bilder på Ebba i min telefon "Ebba Ebba"
Efter en del lek och bus så bäddade han om mig på en madrass i hans rum, gav mig en kram och hämtade en nalle, samt kudde och täcke och från mamma och pappas rum.
Ha ha, sötunge.
Linda Linda Linda.
Ja det känns gott att vara uppskattad men he..re..gud! vad jag var slut sen. Ja idag också för den delen. Puuh.

Idag blev det en riktig film dag, har sett Battleship och den var ju skitbra, alltså riktigt riktigt bra. Sen kolla jag på Iron Man 3 och nu ska jag se Beautiful Creatures. (Nä den sista skippa jag, det var bara skit. Men två av tre är ju inte helt illa)
Mysdjuren har legat i mattes famn
 
Jag kan liksom inte uppbåda minsta lilla lust eller energi till rasta hästar. Vad hände? Vädret sög ur allt ur mig. Jag ska dock försöka ta ut nån en sväng i kväll.
 
1 kommentar
Therese

Riktiga mysdagar med andra ord :) Trevligt att gosa ner sig med djuren och se film, gott för själen.