Läs

Alltså alla måste läsa Mullebloggen. Det är ett måste. Jag hittade den själv för inte så länge sen.
http://mullebloggen.se/
 
Här har vi en liten diskussion mellan Mullehästen och Matte
"Matte: Måste du alltid stå på det lerigaste stället i hela hagen när jag kommer?
Mulle: Det är här jag äter min andra frukost, och just nu är klockan faktiskt andra frukost, så naturligtvis står jag här!
Matte: Klockan är alltid andra frukost för dig.
Mulle: Jag ser inte problemet?
Matte: Kom nu.
Mulle: Okej. Men jag vill att du noterar att jag inte är klar med andra frukost, och inte ens har PÅBÖRJAT tredje frukost!
Matte: Hur många frukostar….?
Mulle: Tre, sa jag ju. Sen är det lunch.
Matte: Naturligtvis. Så dumt av mig.
Mulle: Ja, lite faktiskt."
 
Jamen ni ser ju. Läs.
2 kommentarer
Katarina

Jag älskar också Mulle, är trogen sedan flera år (och har sett i frågestunder att folk hittat dit via mig, då är man allt bra stolt!)

Vilja

Haha åh, det är typ den mest genialiska bloggen!