In love

Har en fortsatt väldigt bra helg trots att tjejen som var och hälsade på för eventuellt medrytteri och sa oh vad det låter bra och skulle komma och provrida idag kl 14 smsar kl 12 och säjer att hon hittade en annan häst närmare igår. Trots att det står så här i annonsen: "Hon bor ute i brändön dit det inte går så mycket bussar så jag ser gärna att du tänker efter en extra gång om du kan åka ut hit." och trots att det är normalt folkvett att inte vänta tills strax innan man ska ses innan man hör av sig.
 
 
Vädret har ju dessutom varit på topp
Djuren är också glada och mysiga och fina och väldens bästa.
 Det är lustigt (och rätt jäkla irriterande) dock att trots att damen räknas som 23 år nu så är den ständiga diskussionen vi har huruvida man ska springa fort som på en travtävling eller ej. Jag brukar rösta för ej.
 
Å så är jag bara så kär i mitt nya nagellack
 
 Nu ska jag spendera resten av helgen med att glo på missade avsnitt av Paradise Hotel bla.
3 kommentarer
Johanna

Men..har folk inget folkvett?! Varför svara på annons om man ändå inte är intresserad!

Snyggt lack!

Ida

Jäklar vad snyggt lack!!!!

Katarina

Snyggt nagellack! Och ja, människor är allt bra konstigt funtade ibland. Eller bara unga och blyga.. kanske lite ouppfostrade också.