Kan själv

Mayan har ju alltid haft en kansjälv attityd vilket gör livet ganska... intressant ibland. 
Hur som helst så tar hon alltid över när hon tycker att hon kan. "Okej, nu har vi gjort det här en gång, var du tyst, det här fixar jag. Nämen vad fan vill hon nu då? Jag gjorde ju exakt ungefär likadant som förra gången."
Mm. Där går våra åsikter i sär. Jag anser inte riktigt att ´svänga snabbt som tusan åt höger medans man tittar åt vänster´ är en serpentin, inte heller så anser jag att jämfota krabbgång är en skänkelvikning lika lite som galopp på stället är lugn trav. 
Mayan uppfinner även gärna egna gångarter. Kamelgång medlest trestegshopp är en. Fristils svävning kan hon också men hennes specialitet måste vara hellikoptergalopp. Det vill säja när man galloperar med alla fyra benen i luften samtidigt. 
 
Duktig häst. Eller nått...
 
 
 
Ställde in lektionen idag eftersom jag spillde ut medicinen. Känns inte alls läge med en timmas aktivitet då. 
 
1 kommentar
Ann

Haha ååh Mayan :)