Usch då

Eeehh. What the what?!?
 
 
Ibland när man har lite att göra så kan man ju stta och fundera på vad i hela friden folk håller på med. Om man sen känner för att bli ledsen i ögat så kan man titta på bilder på u-lands hästar. Typ här (där jag trillade in då jag googlade på bett): http://apn.blogg.se/index.html (Inte bara hästar) Det känner man troligtvis inte för men det kan ändå vara lite nyttigt. Det som gör mig mest arg med sånt, samma när vi var i egypten och såg alla dessa magra halta hästar slita, det är ju alla jävla korkade turister. Åk inte med dessa hästar. Idioter!
Oj vilket underbart jobb dom gör dom som orkar jobba med det. Jag själv skulle bryta ihop omgående.
 
Nu ska jag fara och krama lite på mina egna hästar och ge dom kvällsmat, dom har varit ut på en liten promenad med Sara idag.
Imorgon tror jag det blir ridning för min del. Jag vill men vi får väl se vad Stråla behöver.
1 kommentar
Ann

Ämen FYFAN jag mår illa. Stackars stackars djur.