Onsdag

Imorse var Strålas gallor helt borta, bara en liten antydan kvar. Men nu ikväll så var dom tillbaks. Men gråt!" Vadan detta nu då?
 
En del pysselmys, en kort promenad och en kort cykelsväng en Mayan å Stråla idag.
Transporten kommer jag ingen vart med alls, den gör mig gråhårig. Jag tror att jag heöt enkelt får göra så att jag gör ett tokryck på måndag och tisdag och hoppas att det hinner bli klart tills vi ska åka på onsdag.
Bah.
 
Å förresten, Lilleman har varit ute utan koppel idag, första gången sen olyckan, efter ganska precis 6 veckor inomhus eller kopplad.
Han var så duktig och höll sig mest med matten, sprang runt och hade jätteroligt och efter 2 timmar var han väldigt nöjd och gick snällt in igen så jag i lugn å ro kunde åka och jobba.
Fina fina katt.
 
Imorgon blir det att jobba dubbelpass så jag vet inte varför jag sitter här, lite nervarvning efter dagens kvällspass kanske.
Kvällspass på fredag också och upp snortidigt på lördag för att åka till Överkalix och jobba på hundutställning.
0 kommentarer