Weird

Å fy fan, googlade på röda prickar igår och hittade en kvinna vars son hade liknande prickar som jag där dom till slut, med hjälp av läkare, kom fram till att det var massor med små små spindlar som kom fram på nätterna och åt på honom 
Google är INTE min vän.
 
Nå små spindlar är det iaf inte för jag var nästan helt prickfri när jag vaknade, det värsta är att dom kom fram nu när jag varit till hästarna igen...
Samma igår, det var nästan helt lungt när jag slutade jobbet, sen for jag förbi hästarna och när jag sen klev ur duchen så var jag helt bulig av prickar.
Det lustiga är dock att det är värst under fötterna. Konstigt. Händer och fötter och så sprider det sig liksom uppåt armarna och benen, resten av kroppen är det inte så mycket prickar på.
Skumt.
Jag testar med hydrokortison salva iaf och kanske att det kliar lite mindre under fötterna då iaf.
 
Nu ska jag bara byta däck på bilen, motionera min hästar och sen dra till Skellefteå. Whoop whoop. Och imorgon ska jag få rida fina Chatte igen, jag längtar. Åh så fruktansvärt skönt att ha tre dagar välförtjänt ledighet att dessutom spendera med Therese.
 
 
 
5 kommentarer
Ann

Googla sjukdomar är livsfarligt!Hoppas du kryar från vad det än är :)

JOhanna

Åk till läkare och kolla upp det så du slipper oroa dig.

Johanna

Men ring sjukvårdsupplysningen ialllafall.

Chricko

Allergi mot snömögel? Är ju vanligt och ger utslag tydligen

Svar: Jo nåt sånt är jag känslig mot sen tidigare men aldrig fått såna galna utslag.
Stjärnstrålar

Mikxki

Fin bild :)