Men mutter

Alltså. Först blir jag tillfrågad om jag vill jobba extra tisdag onsdag nästa vecka, jag säger att jag kan ta onsdag och sen 8 timmar senare får jag ett sms av chefen som gett passet till nån annan. Till en person som dessutom slutat jobba. Alltså va fan!?! 
Jag må vara lite grinig men det känns faktiskt inte okej.
Nä men där får man för att man är sjuk va. Tack för det...
Mutter mutter
 
Och som tidigare när jag inte kunnat äta så blir jag fixerad vid tanken på mat. Jag är inte hungrig kostigt og, kroppen känner väl att det ändå bara smakar äckel och gör ont så det är ingen ide.
Dricker mjölk gör jag, det är typ det enda som inte gör ont och det ger ju lite energi iaf.
 
Men nu har jag dels tittat på halvåtta hos mig och sen har jag kollat lite olika restauranger och läst deras menyer. Mmm. Japp, det har jag gjort.
 
Foooood. Yum yum yum
0 kommentarer