Pratsamma hjärtan.

Alltså, jag skrev ju för ett tag sen att Mayan gnäggade åt mig. Och det har inte hänt ofta under våra 13 år tillsammans, det har hänt men det går att räkna på ena handen. Men nu gör det det helt plötsligt. Inte varje dag men ganska ofta så får jag en mjuk hummande hälsning och det är så mysigt.
Helt underbart faktiskt. Goa gumman.
 
Nu är det bara Skorpan som inte gnäggar annat än ibland när jag har höpåsen i högsta hugg.
Leffe och Stråla gnäggar jämt. Stråla brukar iiiha högt och komma springande kvittra och pipa, Leffe hummar och puttrar konstant och Holly hon kvittrar allt som oftast som hälsning. Och nu Mayan då också med sitt hummande.
Älskade hästar.
 
Jag är mil ifrån nån perfekt hästägare och matte men uppenbarligen så gör jag en del rätt också.
 
1 kommentar
tiger, ishavet

Så himla mysigt att det snackar så med dig! :) Å btw, med din hästfilosofi och inställning till hästägande är du rätt nära en perfekt hästägare i mina ögon!