Snark

Herregud vad jag älskar den här knasiga lilla katten.
 
Jag lyckades göra mig själv förvånad idag genom att sova till ett och när jag vaknade tro att klockan var runt 8. Visst brukar jag sova länge men extremt sällan till ett faktiskt, då brukar jag oftast ha varit vaken hela natten samt ändå vaknat flera gånger.
Nå men då har jag sovit ordentligt iaf. Fast jag är fortfarande trött...
 
Varit ute och ridit med medryttaren i regn, öste ner på slutet. Gud så skönt att kunna stå under tak både före och efter. Stråla var inte riktigt i form idag. Om det då beror på att hon var lite öm i ländryggen av regnet och/eller träningsvärk från tidigare pass, galoppen häromdan samt dra den tyngre rockarden.
Vi får väl se. Drog på henne ett täcke nu men nu såg jag att stjärnorna börjar visa sig.
 
Mayan fick sig en omgång massage före ridturen och hon känns bättre i kroppen.
 
Snarkar gör han också
0 kommentarer