Barnponny

Mayan har agerat barnponny idag och blivit borstad och kramad och pussad och matad och burit di små barnen. Tryggaste, snällaste fina tanten. Verkligen helt perfekt för små barn att härja på runt. För inte lyssnade dom så väl på sina mammor som sa "inte springa bakom hästen, inte krypa under hästen" osv...
Gladast av alla var nog Ebba som fick sig en massa kärlek även hon. Och en massa bus. Ebba älskar verkligen barn. När vi stod i bensbyn så smet hon alltid över till grannarna och lekte med deras barn och när jag bodde på staffansvägen här i byn så gick hon alltid och hälsade barnen välkommen hem när dom kom med skolbussen på eftermiddan.

Alla hästarna fick såklart uppmärksamhet och lite godis.
 
 
Imorse, i motsats till igår så vaknade jag 5.30 och kunde inte somna om..
 
Det är något seriöst fel på mig, jag har ett behov av att baka kanelbullar. Det har väl aldrig hänt förr.
1 kommentar
Linnea

Så mysigt!
Och ja, jag kan också få ett il ibland och börja baka. Ibland kan det vara riktigt kul :D