Home again

Då var vi hemma igen och imorgon är det dags för ett till skitpass på jobbet och jag VILL INTE (!!!) Bläh!
 
Det var mysigt att titta till mina egna hästar men jag blev så besviken då jag trott att Mayan iaf skulle ha fått motion onsdag och torsdag men inte det. Så då har alla fått stå hela veckan =( Det är ju inte så bra för Mayan som behöver röra på sin gamla stela kropp. Får ta ut dom på en liten skritt tur på söndag kväll när jag gått av jobbet. Fast jag hade sett fram emot en ridtur på Mays.
Oh well, så ere.
 
Gick iaf bättre att rida Chatte idag
 
Härligt med snö!
 
 
 
1 kommentar
Therese

Kul att ha dig här som vanlig och trist då du åker.
Ser redan framemot våra nästa ridäventyr.
Sen om dom blir i mitt stall eller ditt stall får vi väll se :)
Alltid lika kul iaf.
Ha det nu så bra.

Svar: Ja det var väldigt trevligt som vanligt. Hoppas vi ses snart igen.
Stjärnstrålar