Behandlings dags igen.

Så där, då har Stråla fått sig en behandling av Maria, väldigt välbehövligt men hon sa även att grunden är så mycket bättre än sist, det går alltså hela tiden åt rätt håll även om det kommer bakslag. Det känns så otroligt skönt att höra.
Så nu blir det några dagars skritt vid hand och/eller i vagn sen är det dags att börja rida igen, bara underlaget tar och skärper till sig. Som jag längtat.
Å det riktigt kryper i kroppen på mig att få sätta igång träningen med Strålan igen. Fina tjejen min.
 
Snö nu!!
 
Så har jag bytt däck på transporten så nu är vi redo för ridhus besök =) Lektion inbokad på torsdag med Mayan då det blev inställt igår.
 
Lilleman leker kudde.
1 kommentar
Ida

Men Linda, jag ser ju att du hänger med i retro-modet. Du är avslöjad med din produktplacering ;)