Att duscha eller icke duscha

Åh vad jag är arg på det här vädret, jag vet att det inte hjälper men det förstör så mycket.
Det går ju inte att ta sig fram. Försökte ta Mayan och Stråla på en promenad men jag bara går och spänner mig och halkar och Mayan spänner sig och blir stel och Stråla är jättepigg och glömmer att det är halt och halkar och nu vill jag ha en frisk häst tack.
På ängarna går det inte heller att gå för skaren är så hård så den skär, och mig bär den ibland och är så hård och isig så jag halkar och ibland går det igenom.
Hittade dock en väg i skogen där Ivan har avverkat lite som gick fint att gå på, så vi får väl promenera där fram och tillbaka tills vi kräks.
 
Inte en snöflinga i sikte på någon väder karta.
 
Helvetes jävla skit.
 
Fast hagen har blivit mycket bättre och idag har jag knappt behövt mocka nått för att hästarna har mest hållt till i skogen
 
Lektion i Råne ridhus imorgon, ska bli superkul fast Mayan lär ju svettas floder där inne i värmen, funderar på om jag ska duscha henne efteråt eller inte...
 
 
0 kommentarer