Ut på äventyr

Ni kan skicka ett mail också om ni inte vill lämna kommentar.
[email protected]
Jag kommer att låsa bloggen på måndag.
 
Leffe hade tappat en sko idag men Andreas var snäll och slog dit den igen. Hoppas den sitter kvar nu.
 
Imorgon ska vi iväg på äventyr. Kl 7 styr vi kosan söderöver.
Jag har för mycket i huvudet och kommer inte att kunna sova så nu ska jag roa mig med att kolla på Ezra Miller i We Need to Talk about Kevin. Han var ju helt underbar i The Perks of beeing a Wallflower så jag har high hopes.
 
 
------------------------
Riktigt bra film faktiskt...
3 kommentarer
Therese

Försök få nån timmes sömn det blir nog en lång dag för dig imorgon.
Kör försiktig så ses vi imorgon.

tiger, ishavet

Jag vill fortsatt hänga med (fast det visste du redan). :)

Linnea

Jag vill läsa! Hann inte märka låsning, har varit ute på vift sen i fredags :)

Kram på dig!