Sug!!

Jamen vad fan! nu har jag blivit erbjuden jobb i Kalix också... Två stycken. Jamen det är ju fantastiskt.
It sucks to be me....
 
Slut deltidsdagar på a-kassan. Ännu mindre pengar.
 
Å mitt drömhus är till salu fortfarande
http://www.jnf.se/houseimagelist.aspx?guid=3KCQI90V9PB3P3MV&from=Hemnet
Om jag bara hade haft några miljoner till övers för att kunna köpa och sedan ha det...
Jag hade i och för sig nöjt mig med i princip vilket hus som helst. Nånstans att bo helt enkelt.
På 12 dagar är vi hemlösa jag och hästarna. igen. Underbart....
 
Ivan tjorvar, om han bara hör dåligt, är lite trög eller inte vill ha oss där vet jag inte men jag har en stor klump i magen iaf.
 
It really sucks to be me...
 
2 kommentarer
Therese

Meen va nu då?! Trodde det var klart att hästarna skulle stå hos Ivan? :( Det där lät ju inte kul. Hoppas det löser sig.
Kram!

Therese

Glömde skriva, vilket jäkla hus!!! Så fint och allt som hörde till. Tummen upp!
Det skulle man ha som sagt.