Litet hölass

Har ridit runt nya stigen idag, barbacka på min Leif och han var S Å  J Ä V L A fiiiin.
Tjejjerna var med på Mayan och Stråla också. Vattenpölarna som Mayan hade så kul med sist var nästan borta nu men lite var det kvar och det var nog skönt att svalka sig i värmen. Leffe blev lite svettig under traven fram till stigen, det blev blött i rumpan, och lite flåsig. Skönt med vatten.
 
Fina fina älskade Leff
I höstas i sitt numer strimlade regntäcke
 
Annars har jag haft en risig dag. Nu kommer allt som inte kom förra veckan.
Försökt plocka lite och prismärka lite hästgrejer som ska säljas på Idas affär. Hoppas nån vill köpa nått av mitt skräp.
Trots att jag tyckte jag hade 2 timmar på mig så tyckte jag inte att jag fick till det som jag ville. Men senare i veckan ska jag ju börja packa på riktigt och köra hästgrejjerna till Ivan. Vare sig han vill eller ej.
Jag tror att han bara hör jäkligt dåligt och att jag kanske är otydlig fast jag har pratat med honom 2 gånger öga mot öga så tycker jag ju att det borde ha gått in.
Jag kan liksom inte se hur han inte vill att vi ska komma, han som ringer flera gånger i månaden och säjer att han saknar mig.... Bara han inte börjar bli dement....
Nåväl. Det blir nog bra.
Jag ser fram emot att flytta så jag slipper ränna så förbannat fram och tillbaka. Rätt så jäkla less på det.
Nu i kväll har jag varit till byn och lämnat Ebba för jag ska jobba ett dygn från imorgon.
 
Och så har jag hämtat hö i liten toyota
Jodå, 4 balar fick jag in så det räcker till på torsdag när jag får en bil med drag.
Lite speshul var det va  Nåväl. När jag hade hästarna i byn så kunde jag ju köra hö PÅ bilen, på taket, lite enklare.
 
Nu längtar jag till på torsdag så jag får rida igen. Tror det blir Mayans tur på torsdag.
 
 
Men HUUUUUUR ska jag kunna sova utan min Ebba inatt?
0 kommentarer