Happy b-day

Nu får jag ju skämmas igen. Jag har allmänt dålig koll på när alla mina djur fyller år förutom Stråla, där har jag stenkoll, men jag var rätt säker på att Skorpan var född 4 maj -97. Så jag tänkte gratta henne på födelsedan. Men så ser jag ju att hon är född 1 maj -98! Så hon är ju bara 15 år, rena barnrumpan, ja det var ju det jag tyckte när vi var ute å promenera idag, hon var rysilgt i gasen ungdomen.
Så grattis på 15 år dagen i efterskott sötponny!
 
Här är Skorpans pappa, Furunäs Sahib, född -87 och still going strong!
 
och Skorpans mamma inte i livet längre men socker söt som bäbis -91
Drar hem hö, duktig mamma
2 kommentarer
Ida

Grattis Skorpis!!

Camilla Danielsson

hhaahah så kan det gå ;D... Jag har blivit jätte dålig på det senaste åren =S

SV: ja hon har ett skadad knä, vilket gör väldigt ont när hon skos eftersom hon måste belasta det i 45min =(.. Men räknade ut att det var 1h av 1176 h så vi överlever den timmen även om den är jobbig