Det är svårt ibland

I fredags när vi var ute och red så tittade Therese på mig och sa: "hur går det, du ser så koncentrerad ut". Vad jag då ägnade mig åt var att ha Mayan på rakt spår med lät ställning åt båda hållen utan att bogar och rumpa fladdrade iväg och med rygg och rumpa aktiverad utan symaskinsben.
Det lilla kräver nog så mycket koncentration, Det är svårt att rida när man kommer på detalj nivå.
 
 
Ikväll har vi varit ut och cyklat jag och fuxfröknarna. Stråla var lite dryg och var mest fokuserad på allt annat och funderade på om hon kunde stanna och äta gräs ibland. Var ner till hamnen och travade runt där lite och så över en gammal äng. Offroad med mormors gamla cykel och två knasiga fuxar i snöre. Ja ja. Man är väl lite speshul...
 
 
Jag är så jäkla hästnördig också, nu har jag bara hästarna i tanken hela tiden och bara längtar efter att få vara i stallet och att få grejja med dom och rida osv.
imorgon hade jag iaf tänkt rida Stråla lite igen.
I fredags fick hon sig lite massage enligt Marias anvisningar och hon var mycket mer mottaglig och slappnade av istället för att trampa runt vilket jag tar som ett tecken på att hon känner sig bättre.
 
Fina tjejjer!
 
Liten blivande chafför
Tur bilen funkar dåligt med husnycklarna...
 
Tooodels
0 kommentarer