Vackraste

 
(Men usch och tvi och blä!
Råkade se en vidrig bild på en fullblodsidiot som kör ner en spritflaska i halsen på en liten valp. Alltså. Jag vill inte se sånt. Egentligen vill jag inte ens läsa om det så det är väl rätt taskigt att jag skriver det men att se dessa bilder på plågade djur, jag vill inte se, jag vet ändå och de bilderna går inte bort från min näthinna.
Och så blir jag så arg, ingenting kan man göra annat ätt önska livet ur monstrena som gör dessa vidrigheter. Katter i torktumlare och katter med glada smileys i uppsprättade magar, hundar som tänts eld på och fan vet allt.
Alla straff dom eventuellt kan tänkas få är allt för futtiga.
 
Usch!!
Usch!!
Usch!!)
 
 
Mina vackra
Mayan och Leffe har varit på en ridtur på nästan en timma. Tyvärr fick vi eländiga styltor som vägrade släppa efter att ha gått in å kollat en skogsväg och vanliga bilvägarna är isgator så hemvägen var lite besvärlig.
 
2 kommentarer
Ann

Finisar! :)

Camilla Danielsson

Men gud sån liten söt sak. Älskar shettisar =D