Vackra tjejjer

 
Och eh, ja, lite mindre vacker... eh
"Vadå du sa ju le mot kameran!
4 kommentarer
Johanna

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det eftersom jag inte sitter i bakvikt även om det ser ut som att sadeln ligger lite i bakvikt ;)

Johanna

Det kan hända att sadelmakaren kommer vilja stoppa om den på ett annat sätt (hon har tidigare provat ut en likadan åt mig) men det lämnar jag åt henne ;)

P.s Det finns inga dumma frågor.
Sadlar är viktiga frågor, sen kan det vara svårt att förklara eller finna svar, man får lita på sin egna känsla & sin häst. Hur går hästen under sadeln? Passar sadeln ryttaren? Glappar sadeln? Åker den fram? Får min häst tryck någonstans? Har gångarterna förändrats till det sämre eller bättre med sadeln?

Ann

Det tränset är så jäääävla snyggt! Älskar hakarna istället för de vanliga spännena, och käkremmens position.

Svar: Ja jag blev väldigt nöjd :-)
Stjärnstrålar

Marie

Tjusigt! Det är pinsamnt länge sedan mina pållar fick något nytt...vill till hööks känner jag ;)

Svar: Ja Mayan har inte fått nytt träns på säkert 10 år, om inte mer, så det var på tiden.
Stjärnstrålar