Starstruck?

Jag hade en väldigt intressant dröm i natt. Jag drömde att jag träffade Slash och han tyckte att jag skulle bli tillsammans med Axl. Okej då sa jag, jag hade hellre legat lite med dig men du är ju gift.
Så gick vi och träffade Axl (som var den unga Axl och inte den nergångna knasiga som nu) han pratade svenska (?) och jag pratade engelska. Skakade hand med honom och presenterade mig två gånger, toknervös, och han sa ja det är klart du är starstruck.
Sen började jag jobba med att sälja biljetter åt Kiss.
 
2 kommentarer
Johanna

Haha drömmar alltås..

Tjejen vid Ishavet

Trevligt att Slash blev respekterad som gift och allt, men tycker du skulle ha passat på med unga Axl i drömmen. Vilken chans! ;) Men det är ju jag det.. Hehe! Jättemycket drömmar här med och skulle skratta gott om man bara skrev ner alla detaljer nån timme efter man vaknat.

Svar: Ho ho, jodå. Jag blev antagligen för feg även i drömmen. Hej prestations ångest =P Det är skitkul med drömmar, och känslan dom kan ge. Det är rätt häftigt.
Stjärnstrålar