Mer fint

Vilket fint täcke.
http://www.hooks.se/product.aspx?productid=600274&deptid=112&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Undrar om Stråla skulle passa i det? Hon skulle behöva ett täcke då hon inte har ett enda som är hennes utan hon alltid bara fått ha Mayans gamla avlagda.
Fast frågan är också om det är nån idé att köpa ett täcke åt henne eller om Dagg kommer äta upp det på en gång.
 
Jo jag kan inte riktigt låta bli att kolla vad jag skulle kunna köpa ifall det blir några slantar över.
 
 
And, Huston, we got catpoo!
Inte bara i lådan dock utan mellan lurviga katt tår, vilket i sin tur ledde till ännu mer kattplågeri av högsta grad. Tvätt.
Gud så duktig han är som står ut med allt det här och kämpar på. Tapper duktig kille.
Och så snäll han är, han protesterar, högljutt och sprattlar lite, inte farligt egentligen, men han hade ju lika gärna kunnat bitas å klösas genom allt, speciells som han har så ont också.
 
4 kommentarer
Johanna

I förra veckan sålde dom snygga regntäcken med 100g fyllning på Hööks för 299:-

Svar: Ja fast förra veckan hade jag inte ett öre.
Stjärnstrålar

Lena

Jag har föregångaren till det där täcket och det verkar vara odödligt. ;)

Ida

Snyggt är det i alla fall!! :)

Johanna

Men det kanske finns kvar?

Svar: Ja det vet jag inte, däremot hade dom 15% på alla täcken så jag kan ju ha råkat köpa det vinröda.
Stjärnstrålar