........

Det blev inget med hästarna idag. Alla muskler i nacke och rygg krampade ihop totalt så det var bara ligga och försöka slappna av å hoppas det skulle lätta något. Å på det så fick jag jätteont i magen. Riktigt jobbigt ont samt illamående och yrsel. Det gick knappt att gå till stallet å ge kväll. Fick gå framåtlutad. Trött som ett as men det gör fortfarande så jäkla ont i magen. Dessutom hade jag ett brev i brevlådan från arbetsförmedlingen som gjorde mig väldigt upprörd arg och ledsen. Nu orkar jag seriöst inte med mer skit. Önskar jag bara kunde försvinna från denna värld.
3 kommentarer
Therese

Det är så tråkigt att läsa att livet är tungt för dig. Önskar att jag kunde göra nått.
Du kanske skulle kontakta den där läkaren du hade fått tips om som skulle vara bra. För du kan ju inte fortsätta ha så ont som du har.
Jag hejar på dig och håller tummarna att vinden ska vända för dig.

Kram!

Svar: Jag har provat med det verkar svårt att ens komma fram. Det är kanske ett tecken på att hon är bra.Tack för tanken.
Kram!
Stjärnstrålar

Linnea

Jag skulle så gärna vilja hjälpa dig på nått sätt men jag vet inte hur.. Känns trist att verkligen allt går emot dig men håll ut, det kommer en vändning, även om det känns mörkt nu..
Kram!

Svar: Tack fina du.Kram!
Stjärnstrålar

Nordnorskan

Fasen. Vad jag än skriver känns det futtigt men jag vill tacka för att du delar allt, bra som dåligt. Det KOMMER att vända, bara en fråga om *när*.
Hang in there. Självklart blir kroppen påverkad av allt som sker runt dig och du känner den bäst själv. Vill att allt ska bli bra. Kramar.

Svar: Å jag känner mig supergnällig men samtidigt så behöver det komma ut också.Vad du än skriver gör gott.
Kram!
Stjärnstrålar