Dubbelt

Ja det var tur att jag hade tänkt att Mayan skulle få ta en lugn promenad period. Nu blev det helt plötsligt apmycket jobb. 40 timmar betalda och 60 hemifrån den här veckan.
Det är blandade känslor. Skitbra att få jobba men att vara borta så mycket känns mindre och mindre okej.
Hursom så ska jag bland annat på intro på stället jag var på intervju i lördags. Jag fick ju en halvtaskig känsla tyvärr men det skadar ju inte att testa iaf. Det skulle vara så jäkla bra att få ett jobb närmare, där det ingår vaken natt. Mindre timmar hemifrån och bättre betalt. Eller, ja det vet jag ju inte, ingen från själva företaget har pratat med mig, vilket också känns sådär, bara assistent och personen själv...
Hmm...
 
 
Och å vad jobbigt det är när det är -15 20 på nätterna och 0 gradit på dagarna +grader i solen. Förutom att jag själv inte fixar kylan mycket längre till, jag tror jag går sönder snart, så är det jättesvårt med täckes hästarna. Där är en enorm fördel att bo på gården så man kan täcka av och på mycket lättare.
0 kommentarer