Detvardåsomsjälvafan

Ja, jag kan ju ha råkat köpa det där täcket åt Stråla... Dom hade 15% rabatt på alla täcken så det var ju fint.
Dessutom så blev hon riktigt snygg i det.
Kanske inte de bästa bilderna men jag tycker det passar henne riktigt bra.
Däremot så är det redan trasigt... Dagg har slitit sönder stjärtlappen. Tack för det
Har köpt anti tugg som ska smörjas på och hoppas att han låter bli att förstöra hela täcket. Hoppas även att anti tuggsmeten inte förstör täcket. För då blir jag sur.
Dessutom är grimman på bilden ny, syns inte så bra men Stråla slet sönder min favorit grimma för ett tag sen.
Har också investerat i nytt träns och blingat pannband åt Mayan. Täcke, Lädergrimma, Träns och pannband för en dryg tusenlapp. Ganska bra pris ändå. Kul som attsingen att ha Hööks så nära ändå.
Få se om jag inviger tränset ikväll eller imorrn.
 
Har varit och besiktat bilen och det var såklart en drös med fel på den. Så verkstad IGEN. Tredje gången gillt eller?!? Och ombesiktning. Suck.
2 kommentarer
Ann

Tjusigt! :)

Segt med bilen :((

Ida

Jag såg att slyngeln varit i farten innan ens prislappen var borta. Väldigt harmoniskt i hagen, Stråla ställer upp sig & bjuder ut sig och Dagg bli aaaaarg. Fruntimmer!