Bah!!

Men jag tror jag blir tokig! Biljävel!
Nu är den iaf på en verkstad. Jag skulle få låna pappas bil som startade fint i morse men inte nu minsann, nej då, inte när jag ska ha den.
Vad fan är det frågan om egentligen? Jag tror helt allvarligt att det är någon högre makt som inte vill att jag ska köra bil. Det går liksom inte att ha sån här otur med bil efter bil efter bil efter bil...........
Bah!!
 
Å så har jag köpt en ny telefon eftersom min är trasig och telefon måste man ju ha och blev övertalad att köpa precis en sån som jag visste att jag inte ville ha. Ja jösses då.
Jo men jag har fått lite pengar iaf tack vara vivus.se. Först lånet helt gratis så det var ju bra. Bara jag får mina a-kasse pengar nu i mars då. Annars blir det gatan nästa.
1 kommentar
Therese

Men va bra att du har telefon igen så man kan få tag i dig :) Då hör jag av mig då jag är hemma från fjällen. Va blev det för telefon?

Svar: Gör det =) Det blev en Sony Xperia
Stjärnstrålar