Summertime

Så härligt det är när det liksom är sommar på riktigt.
 Blev bad både igår och idag. Igår med Leffe och Mayan och idag med Mayan och Stråla. Stråla är så rolig, hon lyfter verkligen fötterna ovanför vattnet hela tiden. Kanon träning men mindre kul att sitta på på. Nu gjorde jag inte det idag som tur var. Vansinnigt trött och matt idag.
Urk.
 
Ja det blev snabba ryck igår då jag fick träffa en annan chef på företaget som jag var på intervju hos förra veckan och han haffade mig på en gång.
Han verkade väldigt exalterad över att få anställa mig, hoppades på ett långvarigt sammarbete och tyckte jag verkade bra och att det var toppen men all min erfarenhet. Japp. Så är det men så ska man ju passa på stället också och så här efter min första dag så känns det riktigt bra.
Jag fick mig en kompis på en gång också
Personen har tre supermysiga katter så det mycket mys på arbetstid alltså.
 
 
Alltså, HUR kul.
http://tyras.se/2013/06/25/det-ar-sjukt-nice-att-ha-egen-pool-pa-garden/comment-page-1/#comment-389900
Hahahahahahaa
1 kommentar
Linnea

Åh, grattis!