Jobbfunderingar

Oh så mysigt det är att vara på jobbet. Det här hade verkligen kunnat vara världens bästa jobb. Hade kunnat vara.
Fick mitt sommar schema, eller vad man ska kalla det =\ Endast fem veckor jobb fick jag, å inte så jättemånga timmar.
Här är det också konstigt och aptrist att någon som jobbat jobbat mycket mindre än jag får förtur. Imorgon är det dags för en intervju för ett nytt företag igen. Nu ids jag knappt hoppas men jag blev väldigt glad att dom vill träffa mig i alla fall.
Tänk om man kunde komma på något man vill jobba med som kroppen orkar jobba med, förutom pers ass. När jag var på arbets sist så tyckte hon att jag skulle utbilda mig till USKa för att få ett större utbud och kunna jobba på boenden osv. Men jag vill ju inte jobba på boenden. Inte äldreboende iaf. Fördelen vore ju att det skulle vara lättare att kunna få nått nattjobb.
Svårt. Om bara kroppen var med mig istället för emot så hade jag kunnat göra lite vad som tillfälligt iaf. Mm
2 kommentarer
Ida

öö 5 veckor?! Allvarligt?

Svar: Mm, det kändes ju kanske lite så där
Stjärnstrålar

Lena

Lycka till med intervjun! Är det jobbet i Luleå?

Svar: Yes, det jobbet var i Luleå.
Stjärnstrålar