Besök på zoo

Jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag var i måndags. Och jag är ju alltid mer eller mindre trött medans jag samtidigt har svårt att sova. 
Jag satt då i soffan på jobbet och somnade lite varje gång ja blinkade. Jag var så trött att jag mådde illa och ville kräkas. Så trött så jag fick en huvudvärk som hette duga.
Det var intressant.
Igår var jag däremot riktigt pigg, eller bara normaltrött liksom.
 
Tyckte det här var en sån himla fin bild. Fast Mayan stör i bakgrunden. Speciellt med täcke på, frystanten.
 
Andmamman och hennes ungar
Snuttisar!!
 
Så fick jag ju se en riktig dinosaurie
 
Det ser verkligen ut som en sån där Velociraptor fån Jurassic Park
 
Linnea hade även en och annan Ailien i garderoben
 
Och en sån här
Det fanns även två ormar med dom låg inne i sina bon och sov.
 
Sen åkte vi och såg 4 nyfödda lamm och jag som varit så kaxig och tänkt att lamm och får, de skulle jag kunna föda upp och äta upp. Eeeh. Nä.
Alltså, hur söta får man bli!!
Fick inga bra bilder på lammen men herrejössesamalia vilka sockertoppar. Oj oj oj.
Jag var som värsta turisten på zoo igår och konstaterade att det var länge sedan jag umgicks med djur som inte är hund, häst och katt.
 
Sen så... Mm. Ja. Alltså.
Hade jag kunnat ha hur många hästar som helst så....
 
 
Och Linneas "lilla" Frej.
3 kommentarer
Anonym

Jag vet precis känslan av att vara så trött att man mår illa och är helt borta i huvudet. Det är ju mycket för dig denna vecka, så inte så konstigt. Att du ändå återhämtar dig så pass fort måste ju vara för att du ändå känner positiv pepp.

Well, inga bilder på kackerlackorna? Höhö!

Å vad har hänt med Frejs lugg och man!? :O Inget kvar, ju! Sluta stå och tugga på hans vackra hår, oborstade kompisar i hagen... ;)

tiger, ishavet

Det var jag, Tiger, i den kommentaren ovan. Btw.

Svar: Ha ha, nja alltså jag vet inte om kackerlackorna facinerade mig så jättemycket. Hrm...

Ja, äntligen har det ljusnat. Jag kan till och med känna mig förväntanssfull och peppad.

Nej jag kanske måste åka och hämta hem Troll så att Frejs man får vara ifred va? Mmm.
Stjärnstrålar

Linnea

Jättekul att du kom förbi! :D :D :D