Aldrig mer

Jag har varit på hööks idag och köpt mig gramantyglar så nu ska här ridas dressyr.
Eller så inte.
Jo jag har köpt gramantyglar, för första gången i mitt liv men jag ska ha dom som tömmar till skorpan och till att träna vid hand med. Suveränt. Fin fina lädertömmar till ponny mycket mycket billigare än riktiga tömmar.
 
Var även på arbetsförmedlingen och anmälde mig flyttad till Luleå och mamma mia vilken skillnad, det är ju till och med angenämt att gå på arbets i Luleå, det går inte ens att jämföra med Kalix. Dessutom så behöver jag endast dit på återbesök om 4 månader, inte två tre veckor som i Kalix. Go Luleå!!!
 
Ja jag fick verkligen lära mig något som jag inte hade en aning om. Jag trodde att jag ville bo långt bort från allt. Det visade sig att det vill jag inte alls. Jag vill ha lätt att åka in till civilisationen, jag vill ha en relativt stor stad i närheten även om jag inte vill bo I själva stan.
Jag vill bo och vara på landet, jag vill vara mycket ensam men jag vill inte vara så ensam och så avskuren från allt som jag var i Siknäs. Det vill jag aldrig mer.
 
1 kommentar
tiger, ishavet

Good for you! :)