Ledig dag

Har haft en perfekt ledig dag idag. Började dagen med att rida lektion hemma på ängen, det var väldigt välbehövligt at jobba igenom Maysan då hon var ganska så stel och kantig idag, lossnade fint på slutet. Jättefin tjej.
Sen blev det mys i solen på gräsmattan med Ebba och Lilleman.
Lunch och en bok.
Sen på kvällen for jag och badade med Stråla och Skorpan. Det var 20 grader varmt och vindstilla och helmysigt.
På hemväg

Det var en del folk och badade också och jag hopades att dom inte skulle bli sura för vi också kom dit. Det blev dom inte. Det blev en massa hästklapp och fotograferande =)
Tur dom inte var norrmän för då hade vi väl blivit harpunerade istället.
 
Oh my god its Shamu, the späckhäst!!
 
Åh hon vart så sömnig i vanlig ordning. Min fina fina tjej.
Lite nervös för Maria besöket imorgon, hoppas dock verkligen att vi får klartecken att motionera på.
 
Mm, det är svårt att fånga men det är inte lätt att sitta på den här ryggen

Med mina feta lår dessutom så är det som att försöka gränsla ett matbord.

 
Skorpan fick kämpa på bra i vattnet, duktig ponny, vi gick ut så jag hade tänkt Stråla också skulle få simma men det var så lågvatten så det hände aldrig nått, jag blev blöt till knäna ungefär, Skorpan, hon fick däremot simma lite.
 
Fina gammeldjuren i kvällsolen
Maysan fick så fin färg.
 
Oj vilken fin...
Om man kunnat ha hur många som helst..
0 kommentarer