Börjat nysta i oredan

Som är mitt liv...
Äntligen har jag fått fingrarna ur och bokat tid hos sjukgymnasten. Att det ska vara så jävla svårt att ta tag i såna simpla grejer som kan göra ganska stor skillnad... Jag har ju iaf tyckt att besöken hos just själva sjukgymnasten inte har gjort så jättestor nytta mer än bara mycket tillfälligt. Det som gjort störst nytta har ju varit bassängträningen. Hursom så gick det så enkelt att hon som tog emot min bokning föreslog att jag skulle få en annan sjukgym eftersom mina knän har börjat bråka som fan.
Så skönt. Det ska bli jätteintressant å se vad det blir av detta. På två veckor är det dags.
Nu skulle jag ju bara behöva ringa nån läkare också.
För att inte tala om allt annat jag verkligen borde ta tag i. Men man måste ju börja nysta nånstans. Bilen åkte till en verkstad igår, äntligen fann vi en som var relativt billiga och inte sjukt otrevliga. Det känns ändå som att jag inte tror att den ska då funka så jag tänker inte hoppas på nått.
1 kommentar
Therese

Man måste börja någonstans. Det är bra att du har tagit tag i det, så du får ordning på din kropp. Det är ju så viktigt. Hejar på dig!!