Nästan huslig

Och så här söt är man när man får smaska apelsin
Det var en fantastik dag idag, nästan som vår i luften. Jag passade på att skotta skit i hagen när den blivit lite uppluckrad av solen.
Passade även på att lufta Mayan som fick njuta av att vara naken en stund
 
Fick med alla 7 hästarna på samma bild
Har mest umgåtts med hästarna idag, pulat på i hagen och njutit av att just kunna göra det, bara vara med dom i hagen utan att frysa ihjäl.
Synd bara dom har så svårt att stå stilla på rätt ställa och posa lite snyggt di små kreken. Hels ska dom ju vara I kameran om dom fått.
Sen tog jag ut Mayan på en barbacka sväng där vi jobbade mycket med serpentiner och öppnor. Ganska kort sväng bara skritt. Jättefin tjej.
 
Fina bästa underbara älskade hästar.
 
 
Sen har jag lagat mat och bakat cheesecake och Ewa och Ida har varit här och ätit och surrat och druckit vin. Var över hos en granne en stund också. Väldigt trevligt men sen så fick jag en sån sjuk huvudvärk, nacke huvud. Inte att leka med den värken.
Var riktigt dålig igår men lite bättre idag, fast jag borde nog hållit mig i skinnet en stund till, kanske inte skulle ha skottat en massa skit idag. Nåväl.
Fick massage av Ida och det var ju helt fantastiskt. Hon borde ta å bli massör tycker jag. Dock så lättade det nu först efter en näve piller...
Mer skit var att min cheesecake som fö vart sjukt god åkte i golvet när jag skulle stoppa in den i kylen
Jag sörjer den fortfarande, tvi tusan alltså. Tur vi hade hunnit äta upp nästan hela i alla fall.
Jag är alltid lika facinerad då jag lyckas göra god mat och dessutom baka. Jag följer aldrig några recept, ibland kan jag kolla lite på ett ungefär och sen höftar jag och så grisar jag och skvätter men gott blir det.
Jodå, lite stolt är jag allt över mina husliga prestationer. Mhm
1 kommentar
Johanna

Nej vad tråkigt med förspilld cheesecake!! Mums