Att posta detta inlägg försök 30..

 
Jädra internet, det bara hängde sig. Men nu då?
Så här låter det alltså när Mayan skrämmer flörtar med pojkar
 
 
Snälla pilla mig lite i rumpan också. Men inte så där, inte bita!!
Vänligen observera Strålas kvittergnägg i slutet av denna. Gulligaste gnägget ever har hon
 
Mayan brukar skrämma de flesta med sitt skrikande, dom förstår liksom inte att hon bara flörtar. Dagg blev ju lite arg första gångerna men dom har vant sig.
Innan Mayan var min så hade jag mina hästar Ragge och Fragge (ja dom hette så) i samma stall som henne och Fragge behövde bara visa sig så vrålade Mayan så där. Tokkär fröken, det var inte besvarat...
 
Idag har jag legat med magont halva dagen och så varit och zumbat igen. Inte mycket vettigt gjort idag heller.
1 kommentar
Ann

Haha sexy..