Strul

Det bara fortsätter strula, bilen startade inte i fm när jag skulle iväg och göra en ganska viktig grej. Sen har även telefonen bestämt sig för att sluta kunna skicka sms.
Ja det är fantastiskt.
Snart kommer iaf Ida och plockar upp mig så jag får gjort det jag borde gjort för länge sen. Ja vad gjorde man utan vänner?
 
Varit och myst i stallet ett bra tag iaf. Soligt och fint. Mest pysslat, städad vindskydd osv. Gått på promenad med en jätte go och glad Mayan och en Stråla som var ganska strulig i början men nog tyckte det var trevligt att gå en sväng iaf. Strulet kommer nog av rastlöshet och myror i kroppen.
Kände lite på henne och tycker hon känns bättre, ska ge henne en ordentlig massage innan jag börjar rida och köra igen. Tors el fre så kanske vi rider lite i helgen om det känns okej.
 
Hade tänkt mig till ridhuset imorgon men det går ju knappast när bilen strular.
Varför kan saker inte bara fungera?
0 kommentarer