Fina flickor

Idag blev det en liten körtur i skritt med Mayan framför vagnen och Stråla och Skorpan bakom. Eller ja rallyskritt och ja... Skorpan var väl bara brevid med stora intentioner att vara framför vagnen, jädra ponny till att ligga på alltså.. Men det var trevligt ändå. Glada goa tjejjer.
Mina fina.
 
Dags att sova strax, väckarn ringer kl 7, då ska hästarna fixas innan det dags att åka på hästloppisen. Hoppas vi får nånting sålt i alla fall. jag oroar mig för att ingen ska komma. Fast det skulle visst vara många försäljare iaf, hur många som nu är många.
 
Idag träffade jag en som inte sett mig sen i somras och hon sa: Meen guud vad du har blivit smal. Och även om jag vet att det var en enorm överdrift, jag är verkligen allt annat än just smal. och jag vanligtvis inte brukar gilla sånt så kändes det ändå bra att det syns att fläsket är på väg bort i alla fall.
Blev inget zumbande den här veckan. Men imorgon tänkte jag tömköra Strålan, det är bra motion det med.
 
Återupptar zumban nästa vecka.
 
1 kommentar
Johanna

Hoppas loppisen gick bra, kunde tyvärr inte komma!